Jak mądrze zarządzać swoim czasem? Oto najlepsza metoda!

Jak mądrze zarządzać swoim czasem? Oto najlepsza metoda!

Redakcja

2017-11-13

brak komentarzy

Steve Jobs niezwykle mocno angażował się w pracę. Jobs powiedział autorowi jego biografii,metody  na  zarządzanie  czasem

że gdy w 1996 r. powrócił do Apple, pracował codziennie od 7 do 21, ponieważ stale prowadził również oddziaływania w firmie Pixar. Pracował bez wytchnienia oraz cierpiał na kamicę nerkową. mimo wszystko motywował pracowników obu firm, pojawiając się każdego dnia w pracy oraz inspirując ich do produkowania najskuteczniejszych czynników, a oni szanowali go za to.   ch jak  zarządzać  czasemsuplementów, Apple rzadko przeprowadzało eksperymenty, badania czy ankiety. Podejmowanie ważnych decyzji zazwyczaj nie trwało Jak mądrze zarządzać swoim czasem? Oto najlepsza metoda! długo; Jobs szybko się nudził oraz zdawał się na intuicję. W przypadku pierwszych komputerów iMac Jobs natychmiast postanowił, że Apple okaże się sprzedawać nowe komputery w kolorach tęczy. Jony Ive, specjalista ds. designu w Apple, powiedział „w praktycznie wszystkich firm podjęcie takiej decyzji zajęłoby kilka miesięcy. Steve robił to w pół h.” W przypadku identycznego modelu inżynier ds. komputerów iMac — Jon Rubinstein — uważał, że iMac powinien zostać wyposażony w tackę na płyty CD; mimo wszystko Jobs nienawidził tych tacek oraz zależało mu na napędzie szczelinowym wysokiej

klasy. w takiej sytuacji Jobs się mylił alt2 — muzykę trzeba było nagrywać wyłącznie na tackach CD,  zarządzanie  czasem

dlatego pierwotna seria iMaców została z tego względu w tyle. Ale ze względu na to że Jobs potrafił podejmować błyskawiczne decyzje, gdy pierwsze iMaki były wyprzedane, komputery Apple drugiej generacji wyposażono w napęd CD, który umożliwiał kopiowanie oraz nagrywanie muzyki. Przyczyniło się to do wykreowania przez Apple iTunes i iPoda. Kiedy Jobs pracował z Pixarem nad czas bywa zjawiskiem subiektywnym, a Twój mózg ma zdolność zarządzania własnym postrzeganiem tego fenomenu. Dlatego umiejętność zarządzania czasem to przede wszystki Ćwiczenia oraz metody, które proponuję, nie okazują alt3 się trudne, choć czasem wymagają poświęcenia oraz zaangażowania. Jako, że jestem oraz królikiem doświadczalnym tego co publikuję w moich artykułach, wypróbowałem je wszystkie na swojej powierzchni oraz póki co mam się całkiem świetnie. Te kilka godzin więcej w kolejnymi 7 dniach przeznaczam na relaks oraz czytanie książki. korzystanie z tych metod jest dla mnie wielką frajdą oraz nauką zarządzania czasem na realnym doświadczeniu. istotne bywa, abyś wykonywał te ćwiczenia dokładnie oraz od początku do zakończenia, nawet jeśli w trakcie ich realizacji pojawi się jęk, marudzenie albo każdy dyskomfort. Mózg najwięcej uczy się w trudnych

warunkach, oraz czasami dobrze mu takie zgotować.

Dzięki poniższym ćwiczeniom dostaniesz w prezencie co najmniej 7 nadprogramowych godzin alt4 tygodniowo, nie przejdą więc wymówki, że nie masz na to okresu. Potraktuj to jako inwestycję w jedną z najważniejszych w naszym życiu walut. Dość istotna uwaga - opisane metody mają być raczej jednorazowymi doświadczeniami, a nie Twoimi nowiutkimi nawykami. wypróbuj je poprzez krótki pora (od jednego do kilku dni), po czym odłóż na bok. 1. Wejdź w ekstremalne zasady. Rozpocznij nowe, kolejne projekty albo postaw sobie kolejne cele. Daj sobie krótkie terminy na wykonanie tych zadań oraz doprowadź do sytuacji, w której będziesz posiadać ogromnie dużo aspektów na głowie. Jeśli nie masz pomysłu na takie kolejne zajęcia, po prostu zorganizuj komuś imprezę niespodziankę, zaplanuj wyjazd na weekend albo wykonaj zadania z listy rzeczy do zrobienia na przyszły miesiąc.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

zdrowie