Jak nie zarazić się chorobą?

Jak nie zarazić się chorobą?

Redakcja

2017-06-26

brak komentarzy

Hartuj się

Gdy jesteśmy zahartowani, żyły i tętnice włosowate stają się niewrażliwe na nagłe zmiany ciepłoty. To dzięki gimnastyce naczyń, która polega m.in. na kontrolowanym narażaniu się na obfite zmiany temperatur, np. w saunie czy w kąpieli w zimnej wodzie.

Modelową odporność Jak uniknąć grypy i ochronić przed nią innych? Oto 9 zaleceń GIS mają ludzie morsy. Ich system naczyniowy bywa mało wrażliwy na chłód, poprzez co nie blokuje dopływu krwi oraz nie hamuje reakcji odpornościowej.

Niektórzy sugerują, by zacząć od chodzenia po mieszkaniu w negliżu. Najpierw poprzez parę dni w temperaturze pokojowej, czyli 20-24 st. C. jak nie chorować następnie rozbieramy się przy 15-17 st. C. Kiedy przyzwyczaimy się do chłodu, na kilka minut wychodzimy na dwór rozebrani, ale nie nadzy.

Kiedy przejdziemy suchą zaprawę, możemy zacząć hartowanie wodą. Najpierw trzyminutowy wymasowanie gąbką zamoczoną w wodzie o temp. 35 st. C. Stopniowo jak dbać o odporność wydłużamy czas nacierania oraz schładzamy wodę. trzeba więc zacząć od kąpieli w letniej wodzie. Co dwa-trzy dni temperaturę zmniejszamy o jeden stopień, schodząc do 18 stopni.

Hartowanie to więc poruszanie się błyskawicznym krokiem, bieg, jeżdżenie na rowerze.

Jak sprawdzić, czy odporność a choroby jesteś zahartowany? zrób test z kostką lodu. Połóż ją na przedramieniu. Jeśli po momencie skóra zblednie, a potem się zaczerwieni - jesteś zahartowany. Jeśli zblednięcie utrzymuje się długo albo pojawi się zasinienie, jesteś nieodporny na chłód oraz trzeba zacząć się hartować.
 

Zobacz też 

Produit pour maigrir

Perle Bleue Active Retention Age Działanie


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

zdrowie