Czy wiesz wszystko na temat suplementów na odchudzanie?

Czy wiesz wszystko na temat suplementów na odchudzanie?

Redakcja

2017-06-12

brak komentarzy

3. Konsultuj z lekarzem
Choć suplementy nie są lekami, to zaleca się konsultować ich posiadanie z lekarzem, farmaceutą albo dietetykiem. Każdy z nas ma inne potrzeby i może być narażony na różne niedobory witamin i minerałów. najrozsądniej, aby przed rozpoczęciem kuracji lekarze zlecił odpowiednie analizy, które pozwolą na sprawdzenie kondycji fizycznej Twojego organizmu. Tylko wówczas będzie możliwa właściwa i skuteczna suplementacja odpowiednio dopasowana do Twoich potrzeb.suplementy na odchudzanie

4. Nie wierz reklamom
Wiem, że taki punkt może wydawać się oczywisty, bo przecież wszyscy wiemy, że w reklamach producenci zachwalają własny produkt, pomijając jego wady. W przypadku suplementów diety ważne okazuje się, aby nie diagnozować własnego stanu kondycji na podstawie informacji płynących z reklam. Te same skutki (m.in. przemęczenie, apatia, brak apetytu) mogą mieć różne przyczyny, niekoniecznie związane z brakiem Co powinien mieć w składzie dobry suplement wspomagający odchudzanie? magnezu, witamin albo innej substancji sugerowanej przez reklamę. W reklamach zazwyczaj słyszymy, że w określonym wieku albo przy określonym trybie życia suplementacja okazuje się konieczna – nie zaleca się wierzyć takim komunikatom. Fakt, że jesteśmy aktywni ruchowo czy narażeni na stres wcale nie znaczy, że brakuje nam danej substancji odżywczej.

5. Nie ufaj informacjom zamieszczanym w internecie
bardzo ostrożnie należy podchodzić do informacji prezentowanych nie tylko w reklamach suplementów, ; na stronach producentów, oraz na fora internetowych. wielokrotnie w internecie da się napotkać się z informacjami na temat suplementów, które są zamieszczane przez konsumentów udających zadowolonych użytkowników, a w rzeczywistości opłacanych przez producentów czy dystrybutorów suplementów diety. Z dystansem zaleca się też podchodzić do artykułów w prasie czy programów telewizyjnych. Niektóre z nich są sponsorowane przez producentów i alt2 nie zawsze informacja o tym okazuje się wyraźnie podawana. Pamiętaj, że preparaty nie są „cudownym” środkiem, lecz środkiem spożywczym.

6. preparat nie może być zamiennikiem zdrowej dietyjak brać suplementy na odchudzanie
suplementy diety nigdy nie zastąpią zdrowego sposobu odżywiania. nie powinny też one być zamiennikiem aktywności fizycznej oraz zdrowego stylu życia. Nie schudniesz kupując środek „wspomagający spalenie tkanki tłuszczowej”, jeśli nie zaczniesz jeść zdrowo i ćwiczyć.

7. Więcej nie znaczy dobrze
Pamiętaj o tym, że preparaty mogą zaszkodzić. W sklepach i drogeriach dostępne są różnego rodzaju multiwitaminy, które zawierają w sobie olbrzymie ilości różnych substancji. suplementy diety, także te pochodzenia normalnego, mogą negatywnie oddziaływać na organizm. Co więcej, używanie suplementów może źle mieć wpływ na efekty stosowanych leków albo innych suplementów. W przypadku korzystania z kilku suplementów diety i leków o zbliżonym zawartości alt3 może dojść do przedawkowania danej substancji. Przekraczanie dziennych porcji oraz używanie za bardzo wielu suplementów diety jednocześnie zwiększa ryzyko pogorszenia stanu kondycji.

8. Kupuj suplementy w bezpiecznych źródłach
dobrze pamiętać o tym, że w sprzedaży mogą znajdywać się także sfałszowane preparaty. Skład rzeczywisty tych suplementów może różnić się od deklaracji wytwórcy. Z tekstów klinicznych przeprowadzonych w Narodowym Instytucie Leków wynika, że w niektórych suplementach nie ma substancji deklarowanych przez wytwórcy albo tych substancji okazuje się mniej. Z drugiej strony zazwyczaj okazuje się też tak, że w suplementach są substancje, których tam nie powinno być. Prof. dr hab. Elżbieta Anuszewska z Narodowego Instytutu Leków ostrzega, że zwłaszcza składniki na spalenie tkanki tłuszczowej i na erekcję są regularnie fałszowane składnikami niedozwolonymi. tyczy się to w głównej mierze produktów sprzedawanych za alt4 pośrednictwem internetu albo z niewiadomego źródła. nigdy nie kupuj suplementów diety z niepewnego źródła.

9. Zacznij odróżniać suplementy od lekówwszystko o suplementach na odchudzanie
suplementy diety okazują się zbliżone postacią do leków (np. tabletki, saszetki czy syropy), oraz być produkowane przez tych samych producentów. Mogą mieć także podobne nazwy do leków (np. witamina C, witamina B2, mięta, melisa). Część suplementów diety okazuje się sprzedawana w aptekach. Nie zmienia to faktu, że pozostają środkami spożywczymi. Z tego powodu przed zakupem upewnij się, czy dany produkt okazuje się lekiem czy z suplementem diety. pojemnik specyfiku diety zawsze zawiera określenie „;”.

10. Zgłaszaj niebezpieczne suplementy
informacje o podejrzeniu suplementu niebezpiecznego, w tym sfałszowanego czy nielegalnego specyfiku diety, zgłoś do Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej albo Powiatowych bądź Głównego Inspektora Sanitarnego albo Wojewódzkich Stacji Sanitarno – Epidemiologicznych.

 

 

Zobacz też 

Trener crossfit

Opaski na rękę 


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

zdrowie