5 sposobów na regulację miesiączki!

5 sposobów na regulację miesiączki!

Redakcja

2017-06-12

brak komentarzy

Z niecierpliwością oczekujesz spóźnionego okresu, obawiając się ciąży? A może uciążliwe krwawienia pojawiają się kilka razy w 30 dni? Z rozregulowanym cyklem trzeba walczyć. Czasem pomogą naturalne sposoby...

Czy posiadasz powody do niepokoju?

uznaje się, że prawidłowy cykl menstruacyjny powinien trwać od 21 do 35 dni, choć oczywiście zdarzają się wyjątki od takiej zasady. Niektóre kobiety już od początku krwawią co 20 albo co 45 dni i w tym przypadku wydłużony czy skrócony cykl nie okazuje się przyczyną do obaw, Z forum medycznego: Jak wyregulować zaburzenia cyklu po odstawieniu tabletek hormonalnych? bo tak funkcjonuje ich organizm. Nieregularna menstruacja nie powinna również niepokoić młodych, dorastających dziewcząt, bo okazuje się ona skutkiem niedojrzałości układu hormonalnego. Cykl nastolatek normuje się zazwyczaj w ciągu 2-3 lat od pierwszego krwawienia.regulacja miesiączki

Jeśli mimo wszystko jesteś już po okresie dojrzewania i nadal nie potrafisz określić przybliżonej daty menstruacje albo do takiej pory miałaś regularny cykl, a ostatnio cierpisz na zaburzenia menstruacji, powinnaś podjąć odpowiednie kroki...

Jak uregulować cykl bez wizyty u ginekologa?

nieduże zaburzenia cyklu możesz przetestować alt2 wyeliminować osobiście. oto kilka prostych metod:

po pierwsze: weź po z ziół preparatyjak wyregulować okres

Leki rodzaju ekologicznego to świetna alternatywa dla terapii hormonalnej. Możesz kupić je w aptece bez recepty. zawarte w nich z ziół ekstrakty okazują się w pełni bezpieczne dla organizmu, i co najważniejsze, nie wywołują niepotrzebnych skutków ubocznych. Wybór ; preparatów okazuje się przeogromny. Możesz zdecydować się np. na CyclodynonCastagnus albo Agufen. Specyfiki te zawierają wyciąg z pieprzu azjatyckiego (inaczej zwanego niepokalankiem mnisim). oddziałuje on regulująco na przysadkę mózgową, pomaga w obniżeniu alt3 poziomu prolaktyny i łagodzi problemu związane z napięciem przedmiesiączkowym.

secundo: Zmień jadłospis

staraj się przede wszystkim jeść regularnie. Unikaj żywności mocno przetworzonej, smażonych potraw, dużej ilości nabiału. wyklucz ze własnej kuracji odchudzającej alkohol. Do minimum ogranicz jadłospis słodyczy. Częściej sięgaj za to po składniki rybne i świeże warzywa i owoce. Pij dużo wody mineralnej!

Po trzecie: Zacznij się ruszać

Silikonowe bransoletki

Na początek należy spacer, zrezygnowanie z autobusu czy samochodu, gimnastyka w mieszkania. Aktywność fizyczna to ; korzystniejsze samopoczucie, kondycja i wygląd. Wysiłek reguluje również procesy hormonalne w alt4 naszym organizmie. Pamiętaj mimo wszystko, aby nie przesadzić z treningiem. Co za dużo, to niezdrowo!

Po czwarte: Rozpraw się ze stresemsposoby na regulację miesiączki

Naukowo udowodniono, że narastający strach, napięcie złe samopoczucie uruchamiają w organizmie kobiety szereg zmian o charakterze hormonalnym. Weź więc pod lupę swój dotychczasowy tryb życia. Czy przypadkiem nie przepracowujesz się za szczególnie? A może codziennie narażasz się na silne emocje, które źle wpływają na twój etap psychiczny? Zlokalizuj głównego winowajcę twoich choroby i postaraj się zawalczyć o korzystniejsze samopoczucie.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

zdrowie